srijeda, 23. ožujka 2016.

TAG: Potroši 6 do proljeća! KRAJ!

Zdravo, dobro došli u novi post!
Danas vam donosim post koji je trebao ići u nedjelju, ali zbog obaveza koje imam ide tek danas.
Kod mene nema proljetnog raspusta tako da sad imam stvarno i previše obaveza, napisala sam kako ću se truditi da u budučnosti pišem barem dva puta sedmično, ne znam koliko će to biti moguće. ☻

I želim da se izvinim djevojci koja me tagovala što još uvijek nisam napisala taj post, ali evo nadam se da ću imati vremena ove sedmica da ga objavim. ☻

Dosta sam pisala, vrijeme je da se bacimo na post! ♥
Prvo pogledajte ako već niste kako je to sve izgledalo na početku:
Prvi post: TAG: Potroši 6 do proljeća!
Update #1: TAG: Potroši 6 do proljeća


Koliko sam ja uspjela u ovom TAG-u pogledajte u nastavku. ☻


Potrošila sam sve tri kreme.

1. Borogal-K krema mi je bila najteža za trošenje, izazivala mi je prištiće na licu tako da sam ju potrošila koristeći samo za ruke.

2. NIVEA, nju sam potrošila bez problema, bila je gotova i u Update kao što možete vidjeti, standard, volim ju koristiti za sve suhe dijelove jer je baš baš masna.

3. Avon Care, nju sam željela potrošiti do proljeća jer je više za ljude sa suhom kožom a ne sa masnom kao što je moja mada mi je zima bila korektna.



4. Nivea Powder touch,  potrošen je do kraja, odmah nakon završetka Update sam ga uspjela potrošiti, okej je, štiti od znojenja mada meni ni ne treba neka velika zaštita, čak mislim i da je ostavljao malo tragova na odjeći ali nisam baš sigurna. ☺

5. Avon Pongrate & Penny bubble  bath , pjena za kupanje koju sam imala jaako dugo, tako da sam baš sterna što sam ju uspjela potrošiti.
Imala sam ju dugo ali ne zbog toga što je loša, bila mi je odlična i kupit ću druge iz ove kolekcije.




6. Avon senses moodtherapy revitalising, ovaj gel za tuširanje je jedina stvar koju nisam potrošila iz ovog TAG-a.
Baš sam razočarana jer nisam uspjela potrošiti gel za tuširanje, ali kod mene to sve djeluje obrnuto, kada ovako stavim gel ili pjenu za tuširanje ja ih zaobilazim u širokom luku umjesto da ih koristim. ☻
Mada nema veze ipak sam zadovoljna ovim TAG-om. ☺

Vama hvala što gledate i čitate moje postove. ♥ ♥



Broj komentara: 19:

  1. Odličan post !
    Blog ti je baš zanimljivog izgleda :)
    Ako želiš pogledaj moj..
    You Are Unique

    OdgovoriIzbriši
  2. Post je superr. Ma uspit ćeš to svakako! haha
    FOLLOW ME, UZVRAĆAM: http://wefashionitxx.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Pogledaj novi post na mom blogu: http://lookinmycorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Niveinu kremu također volim koristiti na suhim područjima. Cijeloukupan tag je odličan!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Nivea krema je odlicna za mnogo sto sta, ne cudi sto si je potrosila. x.

    Ako zelis, mozes pogledati moj blog:
    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!Nivea je super :)

    Poseti moj blog ---> girlsstuffblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post :).Blog ti je bas simpatican.Zapratila sam te na GFC i na Google+ pa bih voljela da uzvratis :* <3

    infashionistastyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Veoma zanimljiv tag :)
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! Tag je baš zanimljiv.☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Potrošila si zaista dobar broj proizvoda, bravo! <3 :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši